Galeria
Wągrowiec dzień V

Dzień pod znakiem sparingów. W trakcie porannej sesji treningowej rocznik 2007/08 grał z MKS Łodzianka. Od początku kontrolowaliśmy przebieg wydarzeń o odnieśliśmy pewne zwycięstwo nie tracąc przy tym bramki.

Po południu roczniki 2009 oraz 2011 wzięły udział w mini turniejach z zespołami APGool Wągrowiec oraz Koziołki Poznań. Szczególne słowa uznania dla zawodników KSU’11, którtzy rywalizowali ze starszymi kolegami i odnieśli jedno zwycięstwo.

Drugi mecz kontrolny tego dnia rozegrał rocznik 2007/08, który wysoko wygrał z Wełną Skoki.

Pozostałe jednostki treningowe odbyły się wg harmonogramu.

W czasie wolnym graliśmy w piłkę plażową, chodziliśmy na spacerey do cukierni i nad jezioro a rocznik 2007/08 był na basenie.
Wieczorem wszyscy razem oglądaliśmy mecz Legia – Rangers FC

Wągrowiec dzień IV

Czwarty dzień zgrupowania to dwa mecze kontrolne, gra wewnętrzna oraz sesje treningowe. W godzinach porannych rocznik 2010 podejmował KS Koziołki Poznań, który był tego dnia skuteczniejszy i lepiej dysponowany i wygrał ten mecz.

W drugim meczu KSU’11/12 II podejmował miejscową Nielbę Wagrowiec. Nasi chłopcy od początku przeważąli nad przeciwnikiem i odnieśli zasłużone zwycięstwo. Warto dodać że strzelcem dwóch bramek był najmłodszy na obozie Stefan Malec.

W grze wewnętrznej KSU’11 I grał z KSU’10 II. Gra miała znaczenie szkoleniowe, wynik był sprawą drugorzędną.

W międzyczasie zawodnicy byli na basenie, spacerze oraz grali w koszykówkę i beach soccera.

Jutro kolejny dzień pod znakiem meczy kontrolnych. Zapraszamy do śledzenia naszych relacji.

Wągrowiec dzień III

W trakcie porannej sesji treningowej rocznik 2009 zagrał mecz kontrolny z KS Koziołki Poznań. MImo iż przegraliśmy ten mecz jedną bramką to zaprezentowaliśmy bardzo solidne granie. Wymienialiśmy bardzo dużo podań i starannie konstruowaliśmy akcje. Zabrakło jedynie skutecznosći.

Pozostałę jednostki treningowe odbyły się wg harmonogramu. Pomiędzy treningami i posiłkami, był czas na spacer, kąpielisko czy basen.

Dodatkowo rocznik 2009 rozegrąl wewnętrzny turniej piłki nożnej plażowej.

Już jutro czekaja nas dwa mecze kontrolne oraz spora dawka treningu.

Zapraszamy dośledzenia naszej relacji z obozu w Wągrowcu.

Wągrowiec dzień II

Bardzo intensywny dzień za naszymi zawodnikami. Wszystkie roczniki przywitały dzień porannym rozruchem. Pierwsze sesje treningowe odbyły się wg harmonogramu. W trakcie popołudniowej sesji treningowej swoje mecze kontrolne zagrały roczniki 2010 oraz 2011/12. Ich przeciwnikiem było miejscowe AP Calcio. W obu spotkaniach byliśmy lepsi od przeciwnika i odnieśliśmy dwa zasłużone zwycięstwa.
W trakcie porannego treningu odbyły się także treningi dla bramkarzy.

Poza treningami roczniki 2011/12, 2009 oraz 2007/08 udały się do pobliskiego Aquaparku a chłopcy z grupy 2010 grali w Beach Soccera.

Wągrowiec dzień I

Wągrowiec – dzień 1

Podróż do Wągrowca przebiegła bardzo szybko i sprawnie. Już około południa byliśmy na miejscu i po zakwaterowaniu zawodnicy udali się na obiad. W trakcie pierwszej sesji treningowej odbyły się testy przy użyciu fotokomórek.
W trakcie drugiej sesji rocznik 2007/08 oraz 2009 rozegrały mecze sparingowe z AP Calcio, które w dniu dzisiejszym okazało się lepszą drużyną i zasłużenie wygrały. Pozostałe roczniki trenowały wg harmonogramu a swoje mecze kontrolne rozegrają w ciągu najbliższych dni.

Dzisiejszy, pierwszy, dzień rozpoczęliśmy delikatnie. Już od jutra ciężko trenujemy i pracujemy nad formą na najbliższą rundę sezonu 2019/2020.

Mrągowo dzień VI

Ostatni dzień obozu można zaliczyć do tych pracowitych i pożytecznych. Poza dwoma intensywnymi treningami, nasi chłopcy wzięli udział w szczytnej akcji Sprzątamy Polskę 2019!! Naszym zadaniem było posprzątanie ze śmieci Parku Miejskiego w Mrągowie im. Juliusza Słowackiego. Wieczorem, po kolacji, w trakcie ogniska odbyło się zamknięcie obozu wraz z wręczeniem wyróżnień dla zawodników.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspaniałą postawę na obozie, zaangażowanie w ciężkie i intensywne treningi. Życzymy wszystkim słonecznych wakacji pełnych uśmiechu i radości. Zapraszamy na nasze kolejne obozy!!